vineri, 14 aprilie 2017

Skúsenosť: môžem lietať

Aj vyvinul svoju rovnováhu a koordináciu od útleho veku. Môj otec bol profesionálny drôtený chodec v cirkuse štyri roky v jeho 20s, a keď som bol mladý, býval string up drôtu vo dvore a dajte mi balansovať na ňom. Na šesť rokov, som bol žonglovanie loptičky. V roku 1974, keď mi bolo 18, vzal som závesné lietanie a paragliding. Dnes som profesionálny hang-zostupovej inštruktora, ale v tej dobe som bol jedným z iba asi tucet v krajine robí to. Bol som šťastie, že prežil :. šport bol tak nový a nebezpečný potom

V roku 1997 som počul o Birdman súťaže, v ktorom účastníci súťaží lietať najďalej vzdialenosť; Myslel som, že to znie ako zábava.Existujú tri ka tegórie: Kingfisher, pre exotické lietajúcich strojov; Leonardo, pre vážne ale inovatívnym dizajnom; a moja kategórie, Condor, pre modifikované rogalách. Cítil som, že rogalo, ktoré sa obvykle pohybuje okolo 90 m (295ft), by mohlo ísť až tak ďaleko ako 100 metrov (328ft) jeden deň

Prvý skok bol desivý :. obrovská bočného znamenalo, že som vzlietnuť na takmer 90 stupňov a bolo ťažké riadiť. Ale ja som sa vrátil a teraz sa zúčastňujú rôznych Birdman súťažiach, ktoré sa konajú po celej krajine, priťahuje závažné a hlúpe konkurentmi podobne.

Aj trénovať Druridge Bay, Northumberland, na obrovské piesočné duny u Severného morské pobrežie.Tieto duny sú presne 35ft (10,67 m) vysoký, čo je výška plošiny pri udalostiach Birdman.

Trvalo to 17 rokov prelomiť 100 metrov bariéru, a ja som bol prvý, kto to urobiť. Keď som prekonal svetový rekord v roku 2014, vzal som preč od Worthing mólo a nedotk ol sa po dobu 20 sekúnd. Jednalo sa o vôbec najdlhší let z móla, nesúci mi 159,8 m (524ft), až som pristál a bol obnovený potápačský posádke, ktorý pomôže dostať vás a vašu rogalo z vody. Dvadsať sekúnd nie je dlhá doba, kedy robíte 45 míľ za hodinu, letiaci nad vlnami.

Aj keď si stále drží rekord vzdialenosť, som nevyhral Birdman súťaž 2015. V minulom roku bolo ťažšie. Je mi skoro 60 teraz.Súťažiaci vždy žartoval o tom, ako budú pravdepodobne ma zhodil na mólo v ráme Zimmer. Mal som operácií na kolenách, potom tri týždne pred tohtoročnej súťaže v Bognor Regis, som mal mierny infarkt. Mal som vybavená stenty, a ja súťažil, ale necítil som sa hneď

Moja žena bola. - je - samozrejme veľmi znepokojený, ale stále fit. Tak dlho, kým nemám prepracovanie sám, a pripraviť správne na akciu, nie je dôvod, prečo nemôžem to urobiť v najbližších 12, 13 rokov. Budúci rok idem znovu vyhrať.

Musíš myslieť na Birdman ako 100 metrov šprintér.Musíš sa dostať vaše vzlet právo; musíš dostať svoje lietajúce rýchlosť správnu na klzáku; musíš dostať svoje telo v aerodynamickom polohe. Potom ste sa naučiť kĺzať cez vodu. Je to veľmi nízka a veľmi rýchlo. Pristátie na vode nie je ako pristátie na poli alebo na pláž: voda sa pohybuje hore a dole, všade možne. Existuje veľa vecí, aby sa priamo v tých niekoľkých seconds.Experience: môj pes ukradol Prečítať si môj traktor viac

Keď som trénovať a robiť skoky, snažím sa myslieť na seba ako naplnené héliom , Je to smiešne hovoriť, ale ak sa dostanete vaše správnej rovnováhy, a dostanete rýchlosť vzletu, keď vediete s rogalo napravo, vaše telo cíti v stave beztiaže.Keď ležíte na bruchu, nemôžete vidieť klzák. Krídla sú až nad vami. Všetko, čo mám, je tento bar vo svojich rukách kontrolu. A či ma to, keď letíte, uvažujete o Petra Pana.

Máte skúsenosti podeliť? Email experience@theguardian.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu