marți, 11 aprilie 2017

Rory Hughes obecnom pozemku čudák pripojí škótsku vysokú spoločnosť

Škótsko bude pole štartovej XV obsahujúci tri neobmedzených hráčov proti Taliansku v Turíne v sobotu, vrátane krídla, Rory Hughes, ktorý môže byť skutočne oslavovaný ako priekopník.

22-ročný, ktorý je 6 stôp 1in a 93 kg (14st 9lb), pochádza z Glasgow Castlemilk, čo je veľmi typický škótsky systém komunálne bytový fond.

z 22 "pozoruhodné obyvateľov" zoradených podľa Wikipédie 15 sú futbalisti, vrátane Watford Ikechi Anya a Evertonu Aiden McGeady, a až doteraz rugby hráči boli viditeľne chýba jeho predmestia športovej siene slávy.

"nie je veľa ľudí príde z Castlemilk ktorí idú na hrať profesionálny rugby.Som asi prvý, "povedal Hu ghes, ktorý bude debutovať v druhom zo Škótska vo Svetovom pohári rozcvičenie svietidiel pozdĺž šlapka Stuart McInally a Flanker John Hardie sa ďalší dvaja nováčikovia pripravený trávnik vbieha - za wing Damien Hoyland a vrtule Willem Nel, afrikánčina hovorca novo kvalifikované pobytu.

Nie nadarmo sa Castlemilk bol nazvaný "Zámok Lait" miestnymi chce zobraziť glasgowský čierny humor niektoré z nich jasne zotrieť na Hughes.

"nemohol som si predstaviť moje škola [kráľov Park Secondary] má rugby tím.Mali sme šťastie, že dať 11-man futbalový tím, pretože všetci sa obvykle pozastavená, "povedal. . "Keby ste hral ragby na ulici, že by sa čudovali, prečo ste pomocou plochého loptu

" Pals muselo mi myslel trochu čudák, ale nikdy nič nepovedal -, že som väčší ako je po všetkom! "

Tak veľký, že sa rozhodol na konci základnej školy chcel skúsiť rugby, ktorý mal rád sledoval v televízii. "P ýtal som mamičku, ktorá mi našiel klub po ceste.V čase, keď mi bolo 16 som hral za prvý tím. "

Odtiaľ Hughes postupoval cez Škótsko vekových skupín k sedmičiek, ktorý bol život mení. "Cestovala som celkom dosť a to ma dostal z Glasgow, vidí rôzne životné štýly, učia sociálne zručnosti a stretnutia s ľuďmi z rôznych prostredí.

" Existuje toľko ľudí z Castlemilk s veľkým talentom, ale nechávajú názov Castlemilk držať ich dole. Nemajú radi, aby sa ďalej. Vždy som hrdý sám prišiel z ne up-and-nadchádzajúce alebo noblesný štvrti a to mi pomohlo sa na rugby ihrisku. Ja by som si ľahnúť, či som sa zranil.Vždy som prebojovať. "

Sotva je výber lepšie odrážalo teraz eklektickú povahu škótsky šport, ktorý v profesionálnej ére pokračuje cez všetky hranice.

Nič to ilustruje viac ako zahrnutie vedľa Hughes z McInally, bývalého hlavného chlapca Watson College, Edinburgh, kde poplatky sú 10.983 £ ročne.

v tíme zobrazený 11 zmien zo strany porazil 28-22 Írskom Dublin, Škótsko sa bude snažiť, aby sa zabránilo siedmej rovno porážku, keď berú v Taliansku.Vern Cotter pochopiteľne chce hrať dole takú štatistiku. "Je to proces snaží dostať veci do poriadku na výbehu, ktorý povedie k pozitívnym výsledkom," uviedol kouč. "Nechcem zdôrazňovať tieto chlapca - že mám dosť myslieť už. Ale v prípade, že robiť svoju prácu v poriadku, potom by sme nemali byť ďaleko. "Scotland družstvo v Taliansko, Turín, v sobotu, devätnásť hodín

G Tonks (Edinburgh), S Lamont (Glasgow), R (Vernon Glasgow) ,, M Scott (Edinburgh), R Hughes (Glasgow), D Weir (Glasgow), S Hidalgo-Clyne (Edinburgh), G Reid (Glasgow), S McInally (Edinburgh), M Cusack (Glasgow), R Gray ( Castres), G Gilchrist (Edinburgh, kapitán), A Strokosch (Perpignan), J Hardie (nepripojený), A Ashe (Glasgow).


Un comentariu: